Why you need to dive into Arkane’s back catalogue before Deathloop | Gul News | In Urdu | PH

Why you need to dive into Arkane’s back catalogue before Deathloop

[ad_1]

ایلاور میں دروازے پر اپنا تعصب چیک کرتا ہوں۔ میں متوجہ ہوں آرکانےکام کی باڈی. اس سے پہلے کہ میں کھیلوں کے بارے میں لکھنا شروع کرتا ہوں ، مجھے اس کی شدت سے متوقع پروجیکٹس پسند آتے ہیں بے عزت 2 اور شکار. اور ایک اچھی وجہ کے لئے: اب کوئی بھی ارکن جیسے کھیل نہیں بناتا ہے۔ اسی وجہ سے آپ میں سے بہت سارے اسٹوڈیو کے اگلے کھیل کی طرف راغب ہوسکتے ہیں ڈیتھ لوپ، یہاں تک کہ اگر آپ ارکن کی بھر پور بیک کیٹلاگ سے واقف نہیں ہیں۔ میری دلیل یہ ہے کہ آپ کو ہونا چاہئے۔

آئیے کچھ سیاق و سباق سے شروع کرتے ہیں۔ جدید کھیلوں کی صنعت میں بڑے بجٹ کے عمیق سمیلیٹرس اور اسٹیلتھ گیمز انتہائی کم ہوتے ہیں ، اور یہ بدقسمتی کی بات ہے ، لیکن سنگل پلیئر ایف پی ایس آر پی جی ایک حد بن رہے ہیں۔ محبت کرو یا نفرت، سائبرپنک 2077اس کے سسٹمز کم از کم ایک صنف سے سیر شدہ زمین کی تزئین میں کسی حد تک ناول محسوس کرتے ہیں۔

پرانے اسکول کے عمیق سم گیم ڈیزائن کے فلسفے کے ساتھ صداقت اور عزم ویسے ہی کُل وقتی ہے ، جس سے وہ آرکن کو اتنا انوکھا بنا دیتا ہے ، کیوں کہ وہ اس کے رجحان سے دوچار ہوجاتے ہیں اور اس پر دھیان دیتے ہیں۔ اراکان کے ملازمین میں ناممکن بااثر کے سابق طلباء بھی شامل ہیں ڈیوس سابق اور لاتعداد تخلیقات جیسے سلسلے سے متاثر ہیں سسٹم شاک، بایوشاک اور چور. دھاگہ جو ان سبھی گیمز کو آپس میں جوڑتا ہے وہ یہ ہے کہ وہ کھلاڑی کے تخیل سے دھوکہ دینے سے انکار کرتے ہیں۔ آپ کے کھیل کا منصوبہ کتنا ناجائز ہے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے۔

ڈیتھ لوپ
ڈیتھ لوپ۔ کریڈٹ: آرکین اسٹوڈیوز

مجھے ارکن کے بارے میں کتنی پرواہ ہے ، اس کے باوجود ، میں آپ کو عمیق سم تاریخ یا اسٹوڈیو کے اثرات کے بارے میں نہ جاننے کی وجہ سے بھیک نہیں مانگوں گا۔ بڑے عمیق سمز پسند کرتے ہیں ڈیوس سابق اور سسٹم شاک 2 میرے وقت سے پہلے تھے ، لہذا ان کی مناسب تعریف کرنے کے لئے کچھ تحقیق کی ضرورت ہے۔ اور آئیے ایماندار بنیں ، نئے آئی پی پسند کرتے ہیں ڈیتھ لوپ پیچھے کی طرف دیکھنے کے جنون میں مبتلا انڈسٹری کی ایک ڈراؤنی چیز ہے۔ ان کھیلوں کا شکی ہونا آسان ہے جو دعویٰ کرتے ہیں کہ اتنی آزادی بھی پیش کرتے ہیں۔

کھیلوں کی مارکیٹنگ میں آزادی حال ہی میں ایک بہت ہی اہم موضوع بن چکی ہے ، بہت سے ڈویلپر دعوی کرتے ہیں کہ کھلاڑی “کچھ بھی کر سکتے ہیں ، اور کہیں بھی جاسکتے ہیں!” یہاں تک کہ اگر حتمی تجربہ کھوکھلا ہو۔ لیکن بڑے پیمانے پر لیکن بے روح آزاد دنیاوں اور مصنوعی مختلف قسم کے ذریعے کھلاڑیوں کو آزادی دلانے کے بجائے ، ارکن اس کو سسٹمز اور میکینکس کے ذریعہ انجام دیتا ہے جسے کھلاڑی محسوس کرسکتے ہیں۔ ڈیتھ لوپ بلاشبہ اس اخلاق کو گلے لگا رہا ہے۔

یہ کھیل ایک “قتل کا پہیلی” کو حل کرنے کے بارے میں ہے ، جہاں آپ کو گنجائش سے متعلق معلومات حاصل کرنا پڑتی ہیں اور یہ جاننے کے لئے لڑائی کا استعمال کرنا پڑتا ہے کہ متعدد یکے بعد دیگرے ہونے والے قتل اور فرار سے کس طرح مل سکتے ہیں۔ ایک ملٹی پلیئر حملہ آور سے بچنے کے دوران ، آپ کو یاد رکھنا۔ اس کی تجزیہ کرنا مہتواکانکشی ہے اور چیلنجنگ ہے ، اسی وجہ سے یہ سمجھنا بہتر ہوگا کہ آرکانے کے پرانے کھیل کہاں سے پڑھیں ڈیتھ لوپ سے آرہا ہے۔

ڈیتھ لوپ
ڈیتھ لوپ۔ کریڈٹ: آرکین اسٹوڈیوز

میں آپ سے وعدہ کرتا ہوں کہ اس کی کوشش کے قابل ہے! 2012 کی طرح کھیل کھیلنا بے عزت یا 2017 کی ہے شکار کھلونوں اور امکانات سے دوچار ایک بار پھر پری اسکول کے سینڈ پیٹ میں واپس آنا ہے۔ بے عزت آپ کو ایک ماحولیاتی ، جنوری سے بھرپور دنیا اور ایک اور طاقتور قاتل کے ساتھ کھیلتا ہے۔ ہتھیاروں ، اوزاروں اور جادو کے ہتھیاروں کا استعمال کرتے ہوئے ، اوسطا سطح کی زندگی کا واحد اہداف کے ساتھ کورو اٹوانو کاٹھی۔

اس ہدف تک پہنچنے کے ل How آپ کس طرح انتظام کرتے ہیں اور آپ ان کے ساتھ کیا کرتے ہیں یہ پوری طرح آپ پر منحصر ہے۔ باقی کھیل کے دوران آپ کے انتخاب متحرک طور پر پھیل جاتے ہیں ، اس سے یہ متاثر ہوتا ہے کہ دوسرے کھلاڑی آپ کو کس طرح دیکھتے ہیں اور اپنی صلاحیتوں کو محدود یا بڑھا رہے ہیں۔ کیا آپ اپنے ہدف کو زہر دو گے اور بغیر کسی سراغ کے نکلیں گے یا ان کے سونے کے کمرے میں خون کا راستہ کھینچیں گے؟

یہاں تک کہ اس کو بائنری اسٹیلتھ یا اس طرح کے ایکشن انتخاب کے طور پر پیش کرنا بھی ایک بربادی ہے ، کیونکہ آپ کے مائلیج میں مختلف طریقوں کی وجہ سے فرق ہوسکتا ہے۔ اگر آپ فرش پر کسی گارڈ کا جسم چھوڑ دیتے ہیں تو ، چوہے اسے کھا سکتے ہیں اور آپ کے ماضی کی طرح کی روش کو خراب کردیتے ہیں۔ لیکن کیا ہوگا اگر آپ کے پاس پہرہ ہے اور انہیں اپنی تخلیق کے چوہے کی بھیڑ کی طرف لے جائے؟ اس سے اعلی سطح کا گیم پلے چیک کریں اسٹیلتھ گیمر بی آر خرگوش کا سوراخ کتنا گہرا جاتا ہے اس کا اندازہ لگانا۔

https://www.youtube.com/watch؟v=vKyT19o-Nl8

میں شکار، آپ کو لکیری سطح کے بجائے دریافت کرنے کے لئے ایک اوپن ورلڈ اسپیس اسٹیشن مل گیا ہے ، لیکن ایسی ہی اطمینان بخش آزادی ہے۔ پہیلیاں اور دشمنوں سے نمٹنے کے ل you ، آپ کئی مہارت حاصل کرنے کے ل your اپنی آنکھوں میں نیورومڈز انجیکشن کرتے ہیں۔ ایک آپ کو کافی کپ سے لے کر برجوں اور دھماکہ خیز کنستروں تک اشیاء کی نقالی کرنے کی طاقت دیتا ہے جو مہلک جال بن سکتے ہیں۔

ایک اور قابلیت آپ کو لاشوں کو دوستانہ ایلینز میں تبدیل کرنے میں مدد دیتی ہے جو آپ کے لئے لڑتے ہیں ، اور ٹنکر دوست دوستانہ اوزار جیسے ری سائیکلر گرینیڈ غیر ملکی اور اثاثوں کو کھیل کی دنیا سے نکال دیتے ہیں ، اور انہیں قیمتی وسائل اور بارود میں بدل دیتے ہیں۔

یہ ایک ایسا کھیل ہے جس کی مدد سے آپ اس کے گیم ڈیزائن کی حدود کو بڑھا سکتے ہیں اور یہ اکثر پیچھے ہٹ جاتا ہے۔ خوبصورتی یہ ہے کہ اس کے سارے سسٹم کے نیچے چھپانا ایک ذہین داستان ہے جس کی آپ کسی لکیری ایکشن گیم سے توقع کرسکتے ہیں ، لیکن “کچھ بھی کریں” ڈیزائن اس میں مزید گہرائی کا اضافہ کرتا ہے ، اور ہر کھیل کو منفرد بناتا ہے۔

تاہم ، اگر آپ آگے چلنے کے لئے ایک آرکن کھیل چنتے ہیں ڈیتھ لوپ، یہ ہونا پڑے گا شکار: مونکراش. یہ اسٹینڈ لون DLC باقیوں سے سستا ہے اور آسانی سے آرکانے نے جو سب سے اختراعی کھیل کھیلا ہے اس میں سے ایک ہے۔ یہ خیالات کے ل test ٹیسٹ بیڈ کی طرح بھی محسوس ہوتا ہے ڈیتھ لوپ پوری دائرے میں لایا جارہا ہے ، لہذا لانچ سے پہلے ہی کھیل کے آس پاس اپنے سر حاصل کرنے کا یہ بہترین طریقہ ہوگا۔

https://www.youtube.com/watch؟v=qUJqMiUPTFM

میں مونکراش، گیم پلے بہت پسند ہے شکار کئی دلچسپ مروڑ کے ساتھ۔ جب آپ چاند پر فرار ہونے کی کوشش کرتے ہوئے ایک کردار کے ساتھ پھنس جاتے ہیں ، لیکن جب آپ کھیلتے ہیں تو ، آپ مختلف صلاحیتوں ، طاقتوں اور کمزوریوں کے ساتھ دوسرے کرداروں کو بھی کھولنا شروع کردیں گے۔ ککر یہ ہے کہ جب آپ اپنے پہلے کردار کے ساتھ فرار ہوجاتے ہیں تو ، کھیل ختم نہیں ہوتا ہے۔ اس کے بعد آپ کو اگلے کردار کے ساتھ فرار ہونا پڑے گا ، لیکن آپ کے سب سے پہلے چلانے میں وہ سب کچھ ختم ہوجاتا ہے۔

آخر میں ، آپ لگاتار پانچ بار فرار ہونے کی کوشش کر رہے ہیں ، جبکہ ایک کرپشن میٹر مستقل طور پر اوپر کی طرف ٹکرا رہا ہے ، خطرات ، مشکل دشمنوں اور شکستوں کو پھینک رہا ہے اگر آپ بہت زیادہ وقت لیتے ہیں۔ اور اسے بدتر بنانے کے ل escape ، فرار کے پانچ طریقے ہیں اور صرف ایک ہی صحیح حل ہے ، لہذا آپ کو یہ معلوم کرنا ہوگا کہ زندہ رہنے کی کوشش کرتے ہوئے ، کہاں اور کیوں جاتا ہے۔

https://www.youtube.com/watch؟v=mc2hz3LJhTY

آرکانے کی طرف سے کھیل کے شوقین ڈیزائن کے ڈیزائن میں یہ ایک حیرت انگیز کارنامہ ہے۔ ایک عمیق سمیلیٹر جس میں ترتیب وار روگویلائک ڈھانچہ ہے ، جہاں موت ہمیشہ سبق ہوتا ہے۔ واقف آواز ، نہیں؟

ڈیتھلوپ نے PS5 پر آغاز کیا اس ستمبر 14.



[ad_2]

Source link